30 mars.

Hej. Jag känner mig väldigt rolig idag. Jag har:
dragit så många ordivtsar - 0
dragit så många skämt - 0
varit sarkastisk så många gånger - 0
Mitt liv som poetjävel har varit uselt. Men det hindrar inte mig till att ha en rolig dag iaf. Okej, vi bortser från morgonen där jag var så gott som död och hade ont i hela kroppen. Jag får glädjerus hela tiden av all träningsverk och den allmäna huvudverken. Bohjah, så himla zuuperqul!
     Jag har varit på stugan med Teres, och jag vet inte om man kan säga att man har baksmälla efter snowboardåkning, men tro mig, det har sina biverkningar -.- Till er alla som såg mig i backen så tänkte jag meddela att jag åker snowboard varje dag och kan göra 360 backflip. Det är den bästa och enda förklaringen till varför jag ramlade i liften rätt ofta. Jag tackar måttligt för den varma applåden och hoppas vi ses snart igen.
      När jag kom hem packade jag upp det kvarstående från Åre och tog mig en dusch. Tacka för rinnande vatten, jag hade inte klarat mig utan det! Efter min fina städinsats så tog jag mig en matbit och körde maraton till Josse med fallskärm. Vi gick till Konsum, köpte nyttigt som morötter gröna bönor och ketchup (chips, dricka och godis) och såg Forrest Gump, och tro mig jag är kär i den mannen. Gud så söt! Ha det. Pussciao<3

       Jag är ingen smart kvinna, men jag vet vad kärlek är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0