linda och jag.

Haha, alltså dte kan inte bli mer än roligt när jag umgås med stumpan som skrattar åt mig vad jag än gör. När hon skrattar så skrattar jag också, så tro mig när jag säger att vi är ganska lejda, men vi har iaf kul åt bubblor i juicen :)
    Jag måste bara berätta att igårkväll så pratade jag med den oerhört söta Timo, han är min idol och förmodligen finlands egna björn gustafsson!
    Från det ena till det andra. Jag vaknar iaf typ 9, för jag måste på moppekurs. Jag var sååå nervös, med tanke på att jag aldrig kört moped och jag hade liksom uppkörning. Sen att alla 20 grabbar skulle titta när jag körde kändes ju inte heller så överdrivet bra, men tack och lov för att jag och amanda fick gasa med lillmopeden själva!
    Mopedgrejset gick ju då bra iaf, så då gick jag på HM och köpe mig två nya linnen och sen kom linda till stan. Vi gick och käkade på sunes, där en full gubbe kom och satte sig med oss. Stackars Frida som höll på att garva ihjäl sig! Jag trodde seriöst jag skulle dö av skratt, och dessutom fick han för sig att jag ringde polisen och annat crap:/
    Vi cyklade senare hem till Linda på våra fagra cyklar och såg då lite från estlandsresan och tog sedan en himla massa kort. Jag antar att du kan hitta några av korten på min och lindas pixbox om du känner dig nyfiken ^^ Vi gjorde även en picknik på lindas altan och åt och skrattade dagen lång.
    Mer om vår dag orkar jag inte skriva, för jag är för trött :) Mopedkurs imorgon 11.00! Lycka till. Puss

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0