misslyckat.

Ja, hela dagen har väl varit rätt misslyckad, bortsett från sånglektionen som för en gångs skull gick rätt bra. Jag tänker sammanfatta det dåliga.
    För det första så var jag för trött och flamsig för att plugga igår, vilket ledde till att jag varken kunde engelskaläxan ELLER svenskaprovet. Det var egentligen två dåliga saken, menmen. Den andra dåliga saken var att jag satt ensam vid ett bord på Subland och såg lite allmänt mobbad och seg ut. Den tredje saken var moppekursen. Jag kommer dit och ser endast en hög med killar, som jag inte ens känner. Eller okej, jag har sett nån utav dem förut, men absolut ingen som jag haft en konversation med. Sen kom det tre tjejer till iaf. Jag kan inte påstå att gruppen tsm skulle ha så hög iq, eftersom typ hälften inter ens visste sitt postnummer. Det är höjden av dagens ungdomar xD hahaha. Ja, så jag satt där och skrattade åt dem och åt vår ledare som ritade fantastiska konstverk med sina whiteboardpennor.
   Den fjärde och sista dåliga grejen var mitt försök till provmiddagen. Det såg gott ut, men det var inte lika gott. All gegga hade runnit ut och riset kokade över TVÅ gånger. Jag hade ingen sås så det blev tort och sist men inte minst så svalde jag en tandpetare. Bra jobbat :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling igång. var gärna med och tävla. Trevlig kväll :)

2008-04-18 @ 21:35:23
URL: http://bergden.blogg.se
Postat av: Alexandra

ajdå :/ stackars dig sötis :;)

2008-04-20 @ 15:34:14
URL: http://EnMening.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0