rubrik.

Tjabba. Dagen till ära så hade vi ingen bildlektion, vilket betydde att vi slutade kvart i tre istället för tjugo i fem. Lycka :) Så jag och Sara tog oss en tripp till skolans gungor och gungade litegrann. Sedan gick vi hem i våra opassande skor som var mer än dyngsura när vi kommer hem. Vi slår oss ner vi vårat träfärgade köksbord och pluggar engelska. Vi fick en del helgalna översättningar som : "Kopieringsmaskinen knuffade ner Jan på golvet", och "vi skördade träskallar på våren". Vi fick oss ett gott skratt iaf.
     På idrotten hade vi bowling, och jag kan inte låta bli att säga att jag fick stirke 6 gånger :D WOHO! Jag var så lycklig :') Jag vann till och med en serie över Tor, och då är det inte illa ska ni veta ;) Vi fick iaf glass av våran gulliga gympalärare Berit och hade därefter en härlig dag. Jag ska fortsätta min trevliga dag med att skriva hejdå och öva trumpet. Så hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0