söndag.

Tjenare! Igår var det en oerhört rolig dag, bortsett från att stiga upp klockan halv nio för konsert i kyrkan så var den sjukt rolig. Efter konserten gick två trötta brudar på stan för att leta presenter till estländarna, men vi hittade ju inte så överdrivet mycket. Haha. Men vi var iaf tillräckligt smarta för att komma på att vi skulle använda oss av en fotobok och klistra in massa minnen från Estland och ge till dem. Så det kändes ju bra. Sen så kom Olivia med förslaget på att fota lite i Piteå, så då gjorde vi det. Dock blev reslutatet inte så lyckat, dvs att det mest var bilder på mig när jag lejdade mig, men vi fick iaf några bilder xD Hahaha. Jag och Linda var inte överdrivet smarta heller, så mellan årskurs 6 - 9 så räknade vi att det var 6 år. Jag kan alltså inte skryta med att jag har mvg i matte längre. Det känns tungt xD haha. Men när jag väl somnade så sov jag fridfullt till klockan halv 10.
     Då jag äntligen vaknade så insåg jag att jag skulle ha en slappar dag, så jag har bara softat framför min tv hela dagen. Inte nog med det! Linda kom även förbi med hennes One tree hill-box, och jag är redan kär i serien. ååååh vad den ära braaa! PLUS att det är bra musik med x) haha ;p Jaja, nu ska jag sova. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Lindaa

HAHA faan va bra vi är XD

2008-04-07 @ 17:42:09
URL: http://puckobollen.blogg.se
Postat av: emelie fff=)

DIN BLOGG BLEV JU SKITSNYGG!!!!=)

2008-04-10 @ 21:10:27
URL: http://www.eeeemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0