Torsdag litegrann.

Tja. Ja, snart är högstadiet över och jag har absolut inga planer på att orka fortsätta plugga. Det känns bara onödigt, när man vet tat man borde komma in på det man vill, även fast man sänker sig i något ämne. Jag orkar inte bry mig längre.
     Vi hade iad nationella prov i matte idag, som förmodligen alla nior redan vet, men ändå! Det gick faktiskt riktigt bra, tror jag iaf. Bättre att inte förvänta sig något, annars blir man ju bara besviken. Det är egentligen ett ganska bra "ordspråk" eller vad jag nu ska kalla det. För det är ju verkligen så, ju högre föväntningar man har, desto mer besviken blir man. Så det lönar sig inte i slutändan.
     Igår var jag och Linda på bio och såg "ulämnad". Vi trodde vi skulle vara ensamma i biosalongen, men icket. Det kom nämligen en gubbe och satte sig där inne. Filmen var iaf väldigt dålig till en början, men blev ganska bra sen, typ iaf. På kvällen blev jag helt jätteflumm och trött, så jag drog dåliga ordvitsar och sa typ att jag bodde i en spargris.. ja som nils säger: -man kan förklara din iq med ett ord: "vah". Ja, så trög är jag nog. Pusshej

Riktiga vänner sviker inte. 

Kommentarer
Postat av: Lindaa

riktiga vänner sviker inte, är de han jag tänker på nu du menar?

2008-04-25 @ 17:56:27
URL: http://puckobollen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0