Torsdag.

Jag vaknade av en helt galet sjuk dröm, som när jag vaknade blev till en besvikelse. Herregud, ta mig tillbaka till Kristianstad! Nog om drömmar och dess like.. Jag var så hurtig att jag for ut och sprang även denna morgon. Jag hoppas nästan på att det blir en rutin, så jag skaffar mig lite till kondition i alla fall. Linda undrade om vi kunde hitta på nåt, och jag antar att det blir så :) Fast jag hade tänkt möblera om i mitt rum, och köpa en ny moppehjälm också. Om inte annat så får hon hjälpa mig med det xD hahahha.

Det blev så att Linda kom hit och hjälpte mig att laga mat. Eller hon tog kort på mig när jag lagade mat.. Det blev Cornelia och Fridas specialare, och den stillade hungern galant. Vi tog våra finfina mopeder för att köpa en moppehjälm, och budgeten räckte även till godis. Slaggade sedan framför tv:n, tills vi lyckades ta våra feta arslen till Patriks place. Möller kom sedan med den brillianta idén att spela volleyboll, så vi for till Storstrand och spelade. Jag och Linda ägde ju dock ut alla, så det var ju inte så roligt med tanke på att det är jobbigt att vara så överlagsen.. eller nåt sånt. Efter detta blev det allmänt häng hos Patrik med Anton. Riktigt rolig dag pojkar och flickor. Jag får tacka för mig helt enkelt. Tack :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

varför en ny moppehjälm?

2008-08-14 @ 19:25:45
URL: http://enmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0