You're my only hope.

Nu är allt påväg att spåra ur igen, och så tycker jag definitivt inte att vi ska göra. Tro mig när jag säger att det inte är någon idé. Det är jag som går omkring med falska förhoppningar, och önskar att ödet ville mig något gott, men fan heller, inte det. Nu låter jag det bara hända, och hoppas på att allt löser sig. Jag fixar det, utan problem, men det kan ta ett tag. Men jag kommer över det, I truly do.

Jag har kommit fram till att jag ofta drömmer att jag kör bil. Jag kör helt olagligt och tänker att polisen ska se att jag är mindreårig. Så i drömmen sträcker jag på mig lite extra för att se mer "vuxen" ut, och försöker att gömma mig så gott jag kan. Jag har då lyckats ta mig undan alla polisbilar iaf! Jag drömmer också att jag vet exakt hur man gör, och att det alltid går bra när jag kör. Jag blinkar åt rätt håll, förstår diretkt vindrutetorkarnas funktion, och svängarna kan ju inte gå bättre. Synd bara att detta är drömmar, för jag vill inte ens veta hur dålig jag kommer vara på att köra bil. 

Det blir att skriva klart lite analyser, sen bums i bingen. Det är nämligen en jobbig dag som väntar imorgon, och jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra. Jag är nämligen less på min eviga otur och mina oerhört uttråkande dagar. Tur att klassen är rolig ibland iaf :) Goodbye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0