I apologize

Tja. Jag vet inte vad som har hänt, efter att ha varit utan dator nu i mer än en vecka, så är jag helt besatt. Okej, "besatt" var väl kanske att överdriva, men det är nästan så att jag längtar efter att få kolla bdb eller slänga in nåt inlägg på bloggen. Jag saknar P-town, verkligen, men jag älskar att vara borta också. Stockholm är ju en sak för sig, inte för att jag skulle kunna flytta hit, men som turist är det fasen nice alltså. Öland också, det ägde, så jävla hårt!

Idag har vi väl typ vaknat (fick spendera en timme med mobilspel och rensning av inkorg bara för att Linda skulle vakna någon gång). Det är ju nämligen så att vi bor hos Lindas kusiner här i Stockholm, sjukt trevligt folk, så med tanke på hur Linda blir om man väcker henne på morgonen, så vågade jag inte riskera det, plus att jag inte visste om de andra i huset var vakna, så jag valde den säkra sidan imorse..men tråkigt var det!

Ja, vi for iaf in till stan för att hänga och sedan fara och kolla på Annas lägenhet, men ändrade planer. Vi satt en stund i Björns trädgård och njöt av utsikten av skejtare och solen. Sen blev det middag hemma med Anna, så vi far och ser bio imorgon alla fyra och kollar på hennes lägenhet efter det. 

Igår såg jag och Linda på bio, där vi för övrigt träffade Kim och hans tjej Rebecca, jag tror hon heter det iaf, så det var trevligt med lite norrländska. Sen såg vi "The proposal" som var så jävla bra. Så GRYM film, jag höll ju på att skratta ihjäl mig i den där biostolen. HAHAHAHHAHA, när hon springer där ute med hunden, HAHAHHAHAHA! Ni som ska se den, ja det är så sjukt kul, jag grät typ. Åååh, kul var den.

Nä, nu blev detta ett jättelångt inlägg, och jag som hatar inlägg som är flera mil. Sov gott, puss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0