I wish you were here

Hej barn och ungdomar! Just nu sitter jag i Stockstaden och fördriver tid. Vi kom "hem" från Öland ungefär vid tre-tiden och jag och Linda är döda som fiskar. Enda skillnaden är att hon kan sova på dagen, och inte jag. Så medan hon ligger och tar en powernap så spelar jag mobilspel och sitter vid datorn. Jippie! 

Jaha, vad har vi gjort på Öland då? Jo, serru, vi har haft regn varje dag, mer eller mindre i alla fall. En dag så badade vi och jag lyckades skaffa lite rött pigment på kroppen också, mycket stiligt! Sen så har vi väl mest hängt, varit på olika öländska platser som man måste fara till om man är där och sådant. Det var riktigt mysigt, GRYMT fint är det där (höll på skriva "fint land" men insåg sedan att det var en ö). Vi skaffade kompisar också, tro det eller ej! Haha. Fyra trevliga pojkar från Tibro var det denna gång, härligt gäng som drev med varandra och allt möjligt hela tiden. En sprang runt i skogen efter ha besökt psyket, och vi andra satt på kyrkogården! Normala klubben bildade vi alltså där borta :)

JUSTJA! Micheal Jacksson har ju då dött, för er som inte har uppmärksammat detta. Varför bli hyllad när man är död och ratad när man lever? Vad ger det att hylla honom när han är död? Visst, han har ju ett eget kapitel i världens musikhistoria, därför känns det lite tråkigt, men ändå, att folk ska ta självmord för att han dör, nä, där går vi lite över gränsen då va. Ja, nog pratat om han som har varit med i Aftonbladet VARENDA eviga dag i typ två veckor -.-

Nu ska vi stanna i Stockholm tills på torsdag, ska bli kul att shoppa och chilla sönder, fast jag längtar hem, det gör jag verkligen. Jag avslutar nu. Tack och hej, peace out! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0