Jag vågade aldrig hålla din hand

"Jag förstår inte vad ni håller på med, man märker ju att ni tycker om varandra!"

Idag har jag spenderat dagen med Magdalena på stan tills middagstid, då får hon hem och skulle dinnera med sin familj. Själv så stannade jag hemma och spelade piano och åt hallon från gården. Vet ni hur gott det var? Förmodligen inte, men jättegott var det. På stan hittade jag i alla fall ett linne, en kofta, en skjorta och en väst! Jag som skulle shoppa i Luleå imorgon, men det är lugnt, för jag har fått lön så jag är rik!  YAY! Kvällen slutade iaf i pölen med massa trevligt folk.

Imorgon drar jag och Liselott till Luleå, och vi sitter redan och taggar. Tror dock jag dissar Luleå kalaset, kände inte alls taggen för det. Aja, det var allt för mig! Peace out.

Kommentarer
Postat av: tessan

det blir inte lika gott nästa gång när du sitter där och käkar hallon, tittar ut genom fönstret och ser hur grannens hund har smitit och lyfter på benet mot era hallonbuskar :):)

2009-07-28 @ 23:37:18
Postat av: Phrida

Hahahaha, vår granne har ingen hund ;) hahaha :D

2009-07-31 @ 10:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0