Oh boy

Tjohoo! Denna tisdag har jag såenderat i Arvidsjaur med släkt och sådant. VI var ute och käkade och hade allmänt trelvigt. På vägen hem stötte jag på en ren, och lyckades ta kort på den och skicka till Apell, det gjorde hans dag tydligen. Haha, ag saknar Tibro-pojkarna. Imorgon ska jag kanske spendera dagen med Anna-Maria beroende på hennes arbetstider, men det ska nog lösa sig.

Jag fick snilleblixt om en galet rolig konversation mellan mig och Linda på bussen i Stockstaden:

Frida: Vetdu, man har ingen känsel i naglarna! :o
Linda: Nää.. och man har inget hår i handflatan!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lindaa

nej, du sa såhär "Vetdu, man har ingen känsel i naglarna! :o" och då sa jag "nää.. och man har inge hår på naglarna heller" :D

2009-07-22 @ 01:45:28
Postat av: Anonym

Skitsnygg bild du har! Vi måste träffas snart ju?:O

2009-07-22 @ 20:52:36
Postat av: Liselott

/liselott

2009-07-22 @ 20:53:22
Postat av: Phrida

Svar Lisseey: Nämen tack :$ jaa, det måste vi verkligen göra! Säg till när du är ledig! hur länge jobbar du? :D Puss



Svar Linda: Hahaha, men lilla gumman, det var inte alls så ;)

2009-07-24 @ 17:14:04
URL: http://phridaa.blogg.se/
Postat av: liselott

Jag jobbar hur länge som helst men ja kan nog allt ta ledigt :D

2009-07-25 @ 22:07:28
Postat av: Liselott

Jag jobbar hur länge som helst men ja kan nog allt ta ledigt :D

2009-07-25 @ 22:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0