Rainy tuseday

Hej! Jag har landat nu, hemma i den rätt tråkiga staden. Efter att ha överlevt ett superniize trästocks så är jag ganska tärd. Pdol till helgen, både talangjakten och jazz-scenen. Hur det går återstår att se, hoppas att jag hinner fixa fram lite tagg.

Resan till Öland/Stockholm var välbehövlig. Det var så skönt att lämna allt och komma till städer där ingen har någon susning om vem man är, man får som en ny chans. Man kan lämna alla idiotiska saker som hänt i bagaget, och sedan lämna det bagaget på arlanda. Sen kan det ligga där i "kvarglömda-saker-lådan" och stanna där. Det har varit skitkul, eller alltung är u så mycket roligare i efterhand. Det har varit slöa dagar då vi inte gort ett piss, och andra då vi skrattat så tårarna sprutade. 

Jag måste dock piska de som gick på vårat tält fredagnatt, fyfan alltså xD hahaha. Varenda jävla timme fick vi gå upp och fixa vårat tält, och Linda var inte hättepigg och inte vidare glad heller. Hahahhaa. VI tackar dock killen i det coola håret som gick ich stal en tältpinne, eftersom nån stal våran. Jag vet, det äger att göra igen! Hahaha. Sen så säger ag bara "oh boy, you make me feel like oh boy, you make me feel like no boy, you make me feel like you.." <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0