Hos dig har jag allt

TJA! Uppdateringen har ju varit sämst. Pdol rockade sönder, speciellt i torsdags, fan vad vi röde magdagirl! De andra kvällarna har också varit grym, igår blev tyvärr inte lika bra som förväntat, men det blev ett rätt roligt slut iaf. Traskade hem vid tre-tiden med Laxens och Hunken, varav den sista nämnda lämnar P-town idag.

Chillade på havsbadet idag med Cornelia och våra två kokosnötter till bröder. Sitter i stugan nu och chillar ännu mer framför en film på tv. Imorgon har jag inga planer, vi får väl se vad som händer!

Justja, sjöng på jazzklubben i fredags och dte gick faktiskt riktigt bra! Det svängde skönt, haha. Igår gick det ju faktiskt riktigt bra i talangjakten också, jag vann ju :D:D:D AAAH! 2000 kronor rikare och massa kramar :D haha, nä men dte var riktigt roligt! :D Hihi, nu ska jag se lite film! Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0