Just two people, falling in love

Tjena! Igår var vi (jag, Liselott, Larsson och Nasko) och tittade på en dansföreställning. Human timing, tror jag den hette. Den var helt okej! Gillade dubstep-delen! Haha. Efter detta for vi och handlade för varm choklad. Mums, vad gott det var! Varm choklad med chamallows, chokladsås och grädde. Kittlade sköööönt i kistan! Vi såg även "letters to juliet" som var en mysig kärlekskomedi! Sevärd! Dock slår den inte I rymden finns inga känslor. Den filmen är så sjukt bra.

Idag har jag legat i min säng och kollat på Scrubs, spelat piano och käkat. Min mor undrade om jag skulle med och springa på grisan. Tackade nej. Jag orkar inte ta tag i det nu. Vi ska ju ändå börja träna i Oktober, så då kan jag ju bygga upp mig så jag får mer att förbränna... eller nåt. Ikväll för vi väl se vad som hénder. SEE YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0