Tisdag 21/8- 2012

Ja, kära församling, det är sant. Imorgon ska Frida Norén inte bara börja plugga på universitet, hon ska också veta vad hon ska ha på sig den första skoldagen. Vilket intryck vill man ge? Ska jag vara den söta lilla pluttesnuttiga tjejen, den supersnygga tjejen (bara det blir en onödigt svår utmaning iofs..), ska jag ta på mig något estetiskt så jag verkar (är) cool, eller vad? 

Skulle Anders fått mina frågor så skulle svaren bli såhär:
F: Ååh, jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon?
A: Kläder!
F:Ja, men vilka kläder, vad ska man ge för intryck första skoldagen?
A: Var bara dig själv!
 

Svar på tal: Ja, kläder hade jag, tro det eller ej, tänkt att ha på mig, men VILKA kläder. Och allt som hänger i min garderob måste ju uppenbarligen vara "mig själv" eftersom det är jag som har köpt dem. Jag får helt enkelt använda dagen till att fundera vad det blir.
 
Slutsats:
1. Jag har något att göra idag
2. Fråga ALDRIG Anders om klädråd
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det kommer att bli jättebra vad du än tar på dig :) Alla är ju lika nervösa och förväntansfulla. Visst är det i Piteå du ska gå? Kram

Svar: Ja, det gick bra ;) haha! Jo, precis, det är här jag har hamnat :-) KRAM
phrida

2012-08-21 @ 09:44:18
URL: http://vanligadagarochsant.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0