I was born this way

Jag är inte bara grym på att ha stökigt, jag har även en naturlig matlagningsförmåga. Idag skulle jag prova på något nytt. LCHF-köttfärsbiffar. "Jaha, har Frida börjat med LCHF", tänker ni, men nejnej, ni kan vara lugna. Jag åt potatis till. LCHF-käk med kolhydrater. Jag har hört att det ska vara den bästa kombon.
 
Nog om det snacket. Resultatet, hur blev det?
Jodå, helt okej. Lite torra, trots allt fett. Men god smak, och med tillräckligt mycket brunsås så var det helt plötsligt inte så torrt längre. Ni får dock ingen bild. Har inte tillräckligt känd blogg för att lägga upp bilder på det jag äter än. Men så småningom, poco a poco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0