Du följer med mig

När livet är bra, när jag behöver snacka skit, när jag har svåra frågor om livet, när jag behöver hjälp, när jag behöver skratta och när jag behöver ett bra umgänge. Då har jag tre fantastiska tjejer jag kan ringa. Den fantastiska trion är mina absolut bästa vänner, och vet mer om mig än vad jag själv gör. 
 
Igår fick jag chansen att bjuda dessa damer på middag. De trodde (innan min grymma middag) att jag bara kunde laga korv och makaroner, kötbullar och spaghetti och pulvermos. Men tji fick de när jag slängde ihop en laxpasta med pesto, färsk (citron)pasta, körsbärstomater och babyspenat. Vad ska man säga, är man grym i köket så är man.
 
Efterrätten blev en brownietårta med hallonmousse och hemmaplockade hallon. Gott? Svar: ja. Nästan halva tårtan är kvar, så om ni tvivlade på vem ni skulle umgås med ikväll, så vet ni nu. Jag bor på ankars.
 
Tack tjejer för en supertrevlig kväll och för att ni är så fantastiskt bra människor. Jag är så glad att jag har er. Mina babes:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magda

Världsbästaste Frida, tack för en grym middag!! <3

2013-08-12 @ 16:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0