It's only you I think about

Hej på dig du glade. 
Jag har suttit inne hela dagen och arrat "Sommaren är kort". Om ni undrar om jag är less, så är svaret ja. Visst har Tomas Ledin många hits och är en stor artist, men "sommaren är kort" är riktigt risig.
 
Sjuk är jag också. Fortfarande. Kliver snart in på min fjärde vecka med infekterade halsmandlar, och magisk hosta. Förstår om ni är avis, men det är bara så att vissa har det, andra inte. Känner just du att du gärna vill leva ett liv med ont i halsen, så kom till mig så kan vi fila på en bra infektionsplan. Jag har många tips.
 
Annars så är det bra. Haha. Igår var det grillkväll hos Sofia. Innan det plundrade jag och Magda stan, och avslutade med ett fika i Badhusparken. Mücket trevligt. Jag har firat Cornelias födelsedag och plockat hallon. Jag har också varit på bio och sett The Heat med ett härligt gäng. Riktigt bra film, den borde ni se.
 
Vi avrundar med en riktigt bra dänga:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0