Snapchat

Snapchat + Vilken fantastisk idé. Jag mega-gillar det. För oss grimasch-fantaster är det helt amazing. Man kan skicka sina allra värsta och bästa, men mottagaren har inga bevis på att det någonsin har hänt. Dina vänner kan helt enkelt inte använda det emot dig (en stor fördel när man är mig). Jag kan på ett enkelt sätt dela med mig av mitt vackra anlete och min händelserika vardag. 
 
Snapchat - Textraden är snäppet för kort. Det saknas alltid några bokstäver för den perfekta snapen. Det är ju också lite tråkigt att om man får till den perfekta snapen, så kan man aldrig kan dela med sig av den till resten av världen igen. 
 
Så ta din smartphone och ladda ner appen. Du kommer inte bli besviken.
 
MVH App-kungen (inte ap-kungen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0