Sommar, sol, och du har för kort kjol.

Att jag ska summera allt som har hänt sedan september 2012, då det senaste inlägget skrevs, kommer inte bli kul för varken mig eller dig. Så vi kan väl bränna av några minnesvärda händelser:
 
- Turné i Norrbotten med föreställningen "Jag vill ha ett husdjur mamma".
- Fyllde 20 - Sjunde december, min dag och årets viktigaste dag. Glöm aldrig det.
- Musikhögskolan satte stopp för min livslånga tradition av ralande i vit skrud och glitter i håret. Alltså på riktigt, vem lägger en JULKONSERT den 13:e december?
- SMASK - Christian och jag i en svängig duett - SVT-Play
- Grease i Kalix med fantastiska människor.
- Jäckvik med mormor och myggen.
- Hällskär 2013 - Norén & Bjerle - magiskt
- Musikkollo på Vallen i Ersnäs med fantastiska ledare och deltagare.
- Roadtrip Härnösand - Fredrika
- PDOL - JAG VANN TVÅ KILO KEXCHOKLAD!!! Efter femton år av spelande på chokladhjul så kammar jag hem en stjärnvinst. Jag har inte insett storheten i att vinna de där giganterna, men nu förstår jag. Det är amazing.
 
Det har hänt så mycket roligt, och en del tråkiga saker också såklart. Sommaren 2013 är inte över än, tack och lov, för hittills har det har varit en himla bra sommar. Imorgon vankas spex med Förfest till himlen, och i slutet av augusti åker jag, mormor och mamma till Malta. Nu ska jag sova. Tjarå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0