Fröken Otrevlig

Efter många besök hos halsdoktorn så kan vi konstatera att två små knutor valt att besöka mina stämband. Två mycket otrevliga och oinbjudna gäster, som förhoppningsvis är här på kortvisit. Jag får, tack och lov, fortfarande sjunga och prata, men kanske inte 100% hela tiden. Så för att göra knutornas besök så kort som möjligt rekomenderas jag att ha minst en "tyst dag" i veckan. Idag var det premiär för en sådan.
 
Nu undrar ni förstås hur det gick, och det ska jag berätta. Katastrof-dåligt. Jag, Frida Norén, älskar att prata med människor. Det är så himla roligt att vara trevlig, och få trevlighet tillbaka. Att diskutera, skvallra, prata skit, och bara umgås, det är ju fantastiskt.
 
Så verkar jag otrevligare och tråkigare än vanligt någon dag i veckan, så är allt som det ska. Det var det jag ville dela med mig av. Tack för mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Edlund

Fy va tråkigt Frida "/ det måste suga... Men försök ha resultatet i åtanke hela tiden! Så friska stämband du kommer ha sen! Och så kommer du va stolt över dig själv för att du tog dig igenom det! Kram

2013-10-10 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0